1997-ben Az Acne Studios egyik alapítótársa, Jonny Johansson 100 darab farmerndrágot alkotott meg. A farmereket be be nem szegett farmervászonból, piros öltéssel varrta meg, majd ezt a merész alkotást barátainak és családtagjainak osztogatta el, ajándékba. Ma erre az évszámra tekintünk úgy, mint az Acne Studios ruházati ágának megalapítására. A divatcég ma is folyamatosan foglalkozik tervezéssel, piacra dobással, és a divatcikkek (többek között a farmerek) világszintű terjesztésével.
Jonny Johansson |
Őszi/Téli kollekció 2009/10 |
Acne Paper
A hagyományos és vizuális divatkampányok és kommunikációs csatornák nem tartoznak az Acne Studios eszközei közé. Ehelyett saját tulajdonú kiadó ágazatát használja. Ez az Acne Paper, a divatcég fiatal magazinja. A magazin főként a művészet, divat, fotózás, tervezés, építészet és kultúra tudományterületeivel foglalkozik. Minden tudományterület egy fő elv köré rendeződik, amit válogatott szakértők alakítanak, elemeznek, járnak körbe-természetesen saját szakértelmüknek megfelelően egymással kooperálva.
Tavaszi/Nyári kollekció 2015
Acne reklám(részlet) |
Tavaszi/nyári kollekció 2009 |
A Videóról bővebben
Jonny Johansson irodája |
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése