2014. október 30., csütörtök

6. Anna Molinari


Anna Molinari beceneve, a Blumarine 1977-ben vált ismert márkanévvé, amikor Anna Molinari és férje, Gianpaolo Tarabini megalapították közös divatházukat. A Blumarine első kollekcióját nemzetközi közönség előtt mutatták be Milánóban, a via Manzonin. A rózsák királynője – ahogyan gyakran nevezik őt – ezeket, a számára oly kedves virágokat, a női ideál szimbólumává tette. 



Anna Molinari világának része az érzékiség, a romantika, és a spontán irónia. A divat mellett számos más szenvedélye van: imád utazni, szereti hosszasan nézni a tenger lágy, sziklákat simogató hullámait, antik és modern tárgyakkal veszi körül magát, a festészet és a zene pedig megnyugtatja, inspirálja őt. Két évtizede tartó munkája során olyan ruhákat készített, amelyek valóságos kultikus tárgyakká váltak, mint például a swarovski kristály logóval díszített póló, vagy a híres Blu-Vi, az a bizonyos kasmír kardigán, melynek V-nyakán nercszőrme díszeleg. Ez a ruhadarab nem csak a kifutókon szerzett magának hírnevet, hanem Hollywood legnagyobb sztárjai is szívesen pózoltak benne a fényképezőgépek előtt.




Tavasz/Nyár 2015 Fashion Show
 1983-ban új kollekció került be a divatházba. Ez volt a Miss Blumarine, amely 6 és 14 év közötti ifjú hölgyeknek készült. Az első, csakisBlumarine márkát forgalmazó üzlet 1990-ben nyílt meg Milánóban, a Via Della Spiga-n, majd egy év múlva egy újabb örvendeztette meg a vásárlókat Bariban. Anna Molinari nemcsak kitűnő divattervező, de nagyszerű üzletasszony is.  1992-ben a Blumarine márka az egyik legjobb és legtekintélyesebb reklámanyagával állt elő, amelyet Helmut Newton készített, a szakma legnagyobb nevű divatfotográfusa. 
A családi vállalkozás töretlenül terjeszkedett, s immáron 600 üzlettel büszkélkedhet világszerte. Két bemutatótermük nyílt Milánóban és New York-ban, márkaboltjaik már nem csak Olaszország szerte voltak jelen, hanem tovább bővült az üzletlánc Londonban, Szingapúrban, Taipei-ben és Hong Kong-ban. Ebben az évben két új vonal csatlakozott a nagy márkanévhez: az egyik, amelyet Molinari asszony lánya, Rossella Tarabini tervez, a másik a Blugirl, amely tinilányok számára készít kollekciót, és hétköznapibb, fiatalosabb ruhákat állít elő.



2014.szeptember Italia/Magazine

2006-ban váratlan tragédia árnyékolta be sikereit, váratlan balesetben elvesztette férjét  – aki a Blufin S.p.Aigazgatója volt – Anna Molinari gyermekeivel vitte tovább az üzletet.
Ez az erős asszony mindent megtett azért, hogy divatházuk továbbra is családi birodalomként éljen a köztudatban, és eleget tegyen a vásárlói igényeknek.
2007-re tehát új kollekcióval álltak elő, mely a Spazio Blu licensze alatt született meg, Blugirl Follies néven. Az új stílus hamar közkedvelt lett utcai viseletével. 


Highlight fall Winter 2014/15
Marie Clare Fashion Show


Tavasz/Nyár 2014/15 Fashion Show




Anna Molinari neve ma már nálunk is egyre ismertebb. ABlumarine nem csak világhírű, hihetetlenül sokoldalú is. A haute couture kollekcióktól kezdve a hétköznapi utcai ruhákig, az egyéves korú csöppségektől a kamaszlányok divatjáig, a kiegészítőkkel, férfidivattal és esküvői álomruhákkal kibővült divatház széles palettáján szinte minden megtalálható, ami stílusos, ízléses, romantikus és elegáns. Anna Molinari olasz divattervező számára a divat az érzékelés és a kulturális hatások keveréke, amely a múltból építkezik, és a jövőt tartja szem előtt. Ruháit olyan szexi, nőies és bohó nőknek ajánlja, mint amilyen ő maga is.




                                                                             

Glamour Italia, 2014 március



Femina, Kína 2014 szeptember





















Lana Del Ray , Tél 2014/15

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése